اصول اولیه در دکوراسیون منزل

امکانات لاکچری خانه‌های شناور

قایق‌های محله ایبورگ خانه‌های شناور واقعی هستند. این خانه‌ها شبیه به شهر ونیز در کشور ایتالیا هستند. آن‌ها در نزدیکی پیاده‌روها شناور هستند و روی تیرهای فولادی لنگر می‌اندازند. بنابراین فقط با تغییر جزر و مد به صورت عمودی حرکت می‌کنند.

سفری به درون کاخ لاکچری ولیعهد عربستان

فرآیند تکمیل پرونده برای دارندگان اوراق...

مدت زمان دریافت تسهیلات از محل اوراق تسه در شعب مختلف بانک مسکن در صورت کامل بودن مدارک، بین ۲ تا ۴ هفته خواهد بود بنابراین تنظیم قرار دفترخانه برای تسویه حساب و تنظیم سند ملک باید با لحاظ این زمان انجام شود.

شرط ثبت‌نام آقایان مجرد در طرح جهش...

وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از کیفیت مسکن مهر ساخته شده در برخی از استان ها اعلام کرد که آقایان مجرد و خانم های بالای ۳۵ سال و سرپرست خانوار می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند اما برای آقایان در زمان تحویل شرط تاهل وجود دارد.

راهکارهای کارشناسان برای حل معضل فقر...

گرانی و فقر مسکن و از دسترس خارج شدن خانه برای جمعیت خانه‌اولی‌ها، آن‌چنان نیازمند کنکاش برای شناسایی این معضل نیست -هرچند دو شاخص کلیدی در این بخش، وخامت اوضاع متقاضیان مصرفی را توضیح می‌دهد- اما آنچه در این مقطع اهمیت دارد نحوه حل این معضل است. بررسی‌ها نشان می‌دهد جمعیت دچار به فقر مسکن در کشور معادل ۸/ ۱برابر نرخ جهانی و شاخص دسترسی به خانه اول نیز به لحاظ مدت زمان انتظار، حداقل ۳ برابر حد متعارف است.

اصطلاحات مشاور املاک در حوزه سازمان‌ها

انواع موقعیت شغلی مشاور املاک

چگونه شارژ ساختمان را حساب کنیم

خرید ویلا در شمال متناسب با سلیقه...

سیاست‌های مالیاتی املاک مسکونی در دیگر...

اختصاصی ملک رادار, بازار مسکن آمریکا, بازار مسکن ترکیه, بازار مسکن فرانسه, بازار مسکن کانادا, مالیات, مالیات بر عایدی سرمایه املاک, مالیات خانه‌های خالی, مالیات سالانه املاکبدون دیدگاه چاپ ایمیل شما از شرایط مالیات بر خانه‌ها، خانه‌های خالی یا ارزش خرید ملک در کشورهای دیگه خبر دارید؟ تو این پست می‌خوایم کشور همسایه، ترکیه و چند کشور معروف رو بررسی کنیم.

خانه بخریم یا بسازیم

تورم مصالح ساختمانی و قیمت زمین، روز به روز خرید مسکن را از قدرت خرید خانوارها دورتر می کند. در این میان، یک راه حل ممکن برای خانوارهایی که برای فرزندان خود به دنبال سرپناهی هستند، ساخت آپارتمان با استفاده از زمین واحد مسکونی کلنگی است. گزینه ای که ضمن حذف قیمت زمین، هزینه خانه دار شدن را تا یک چهارم هم کاهش خواهد داد. با این اوصاف در گزارش امروز نگاهی به جزئیات بیشتر این موضوع و تغییر و تحولات قیمت ها برای ساخت مسکن خواهیم داشت.

مشکلات عرضه و تقاضا از نگاه کانون...

موانع سرمایه گذاری در بازار ساخت‌وساز...

تعیین قیمت ملک براساس عوامل مهم...

سیاست‌های مالیاتی املاک مسکونی در دیگر...

برای خرید آپارتمان در تهران باید به چه...

زندگی عجیب آدمها در سردترین نقطه جهان

راهنمای تمدید اجاره نامه آپارتمان...

آیا برای تمدید اجارنامه آپارتمان مراجعه به مشاور املاک ضروری است؟ آیا می‌توان قولنامه دستی اجاره منزل را خودمان بنویسیم؟ برای این کار باید به چه نکاتی توجه کرد؟ عرف و هزینه تمدید قرداد اجاره خانه چقدر است؟ مسئله تمدید اجاره نامه در کرونا چگونه است؟

نگاهی به قوانین و اصطلاحات اجاره

قوانین ملکیتگ ها: اجاره آپارتمان, اجاره خانه, اجاره نشینی, رهن و اجاره آپارتمان, سرقفلی, قانون مالک و مستاجر, قوانین اجارهبدون دیدگاه چاپ ایمیل