بازار املاک / در ۲سال آینده با همکاری کمیته امداد و بسیج

در ۲سال آینده با همکاری کمیته امداد و بسیج

ساخت۴۰هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور کمیته امداد و بسیج، در ۲سال آینده ۴۰هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور خواهد ساخت.

 رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در دومین روز همایش هم اندیشیساخت۴۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌های استانی کشور در مشهد گفت: این واحد‌ها با کیفیت و باتوجه به وضعیت هر منطقه ساخته خواهد شد تا نقش مهمی در مهاجرت معکوس ایفا کند.

مرتضی بختیاری افزود: آنچه از بزرگان دینی فراگرفته ایم این است که کار در شرایط سخت، هنر است و اکنون در شرایط سخت هستیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که تحرک، خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی‌های بسیجیان جهادگر است گفت: برای نیازمندان و محرومان کار کردن ارزش بسیاری دارد.

بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار دادند باعث اتفاقات بسیار خوبی شد و مشکل نیازمندان را کمتر کرد و خطرات دفع شد.

همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌های استانی کشور در مشهد دیروز با هدف تبادل نظر و ارائه الگو‌های موفق در حوزه محرومیت زدایی آغاز به کار کرد.

کارگاه‌های تخصصی به میزبانی معاونت‌های بسیج سازندگی برای به اشتراک گذاری ایده‌های محرومیت زدایی نیز در حاشیه این همایش تشکیل شده است.



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی