املاک / بزرگترین ملاک دنیا کیست؟

بزرگترین ملاک دنیا کیست؟

بزرگترین ملاک دنیا کیست؟


شناخت بزرگترین مالک دنیا از نظر خیلی از افراد جالب می باشد، قطعاً مردم دوست دارند بدانند چه کسی صاحب این ثروت می باشد و چه طوراین ثروت را به دست آورده است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگترین مالک جهان آشنا کنیم، با ما همراه باشید

زندگی نامه ملکه انگلستان
 الیزابت الکساندرا مری در سال ۱۹۲۶ در لندن متولد شد، الیزابت فرزند بزرگ خانواده بود و در سال ۱۹۴۷ با دوک ادینبرو، پرنس فیلیپ ازدواج کرد، آنها دارای چهار فرزند به نام های، شاهزاده چارلز، شاهدخت آن، شاهزاده اندرو، شاهزاده ادوارد هستند.

پدر ملکه الیزابت، شاه جرج ششم در سال ۱۹۵۲ در سن ۵۶ سالگی و بر اثر سرطان درگذشت، جرج ششم دارای فرزند پسر نبود بنابراین ملکه الیزابت که بزرگترین فرزند او بود به مقام ریاست دولت در پادشاهی متعهد به کانادا، استرالیا، نیوزلند، سیلان، پاکستان و آفریقای جنوبی رسید.  در واقع امروزه بیشتر از ۱۳۰ میلیون نفر در کشورهایی زندگی می‌کنند که تحت سلطنت ملکه الیزابت دوم می باشد.

ملکه الیزابت دوم عنوان بزرگترین ملاک دنیا را به خود اختصاص داده است او مالک یک ششم از خشکی های کره زمین است که ارزش تقریبی آن معادل ۳۳ میلیارد دلار می باشد، ملکه انگلستان تنها شخصی است که در کره زمین مالک کل یک کشور می باشد، شاید باورش سخت باشد اما ملکه الیزابت تنها کسی است که کشوری با وجود اینکه در قلمرو خانگی او نیست را تحت مالکیت خود دارد. بیشترین املاک ملکه الیزابت دوم در کانادا بزرگترین کشور دنیا واقع است و سپس در استرالیا یعنی هفتمین کشور بزرگ جهان و سپس نیوزلند در واقع  پادشاهی انگلستان حامل بیشترین املاک ملکه انگلستان می باشد.