بازار املاک / عضو شورای شهر تبریز: مخالف برنامه‌ تلویزیونی شهرداری هستم

عضو شورای شهر تبریز: مخالف برنامه‌ تلویزیونی شهرداری هستم

عضو شورای شهر تبریز: مخالف برنامه‌ تلویزیونی شهرداری هستم

کاربری ساختمان پزشکی بهاران مسکونی است .عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: من مخالف برنامه تلویزیونی شهرداری هستم چراکه عملاً به یک ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده بود.روح الله رشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سعی می‌کنم تمام مسائل مربوط به شهر را نه به عنوان مدافع و یا مخالف شهرداری بلکه به عنوان یک عضو برای همه بازگو کنم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت تملک خانه منتسب به باقرخان، تصریح کرد: تملک خانه منتسب به باقرخان با توجه به ابعاد منطقه و کیفیت حاکم بر آن محیط پروژه‌ای سنگین بوده که زمان براست، موضوع هم فقط تملک خانه نبوده و شهرداری می‌خواهد تمام محیط را به منظور ایجاد مجموعه فرهنگی و تاریخی تملک کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شورای شهر برای شهرداری چنین تکلیف کرد تا در برنامه آتی خود تملک محدوده را عهده دار شده تا هم ساکنین محله از وضعیت موجود نجات داده شود و هم فرصتی برای اتفاقات دیگری فراهم کند.

وی در خصوص بازدیدهای اخیر از حاشیه شهر توضیح داد: مجموعه مدیریت شهری جدید از آغاز فعالیت خود چندین بازدید مکرری از حاشیه شهر داشته و تصمیماتی در این راستا اتخاذ کرده‌اند، یکی از فوری‌ترین اتفاقات هم در این زمینه شکل‌گیری قرارگاهی توسط شهرداری با عنوان قرارگاه اقدام بوده که جلسات مختلفی در رابطه با حاشیه برگزار می‌شود.

رشیدی گفت: از جمله تصمیمات سریع دیگر امتداد چهل و دو متری به کوثر شرقی بود، همان طور که می‌دانید در گذشته یک پروژه افسانه‌ای در این محدوده تعریف شده بود که در سال ۹۲ شروع به تملک کردند و متأسفانه نیمه کاره و راکد ماند و دلیل آن اختلاف ارتفاع بالا بود و امکان ادامه نداشت.

وی با بیان اینکه پروژه امتداد ۴۲ متری به پاسداران می‌تواند به عنوان بزرگترین پروژه شهری از حیث تأثیرگذاری نام گذاری شود، اظهار کرد: در لایحه‌ی ارسالی به شورای شهر که فعلاً به تصویب نرسیده، پیرو همان قرارگاه اقدام یک ضابطه در مناطق که اراضی ملی بوده، تعریف شده و در این مناطق اجازه ساخت و ساز غیرمجاز داده نمی‌شود چراکه در این مناطق ساخت و ساز غیرمجاز با مصالح ساختمانی قاچاق باعث ساخت منازل مسکونی ناایمن شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به یکسان‌سازی مزار شهدا تصریح کرد: در خصوص این موضوع تحقیق و تفحصی صورت نگرفته است، البته یکی از موضوعات مطرح شده در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر موضوع ساماندهی گلزار شهدا بود که بنیاد شهید، گلزار شهدا و گروه‌های مردمی توافق کرده بودند از تخریب‌ها جلوگیری شود.

وی در خصوص سوالی مبنی بر استیضاح شهردار توضیح داد: استیضاح به موضوعی جاری تبدیل شده و قابل تحلیل است، یکی از دلایلی که کیفیت جلسات شورا افت کرده درگیری ذهن برخی از اعضا به این مساله است، اینکه ذهن برخی از اعضا به جای تقسیم وظایف و رسیدگی به موضوعات مشغولِ استیضاح شهردار است قابل تحلیل است و دلایل آن را خواهم گفت.

رشیدی در خصوص سوالی مبنی بر آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه تبریز، گفت: آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه موضوعی است که قبلاً نیز در این خصوص موضع گرفته بودم، مدیران اداره حفاظت از محیط زیست در دوره قبلی حواشی‌هایی در این خصوص داشت که بخاطر مجوز مدیر وقت این دو مرکز از پاسخ به مدیریت شهری شانه خالی کرده بودند، البته این موضوع را هم باید گفت که نیروگاه و پالایشگاه به مدیریت شهری بدهی داشته‌اند، حیات مردم و سلامتشان قابل قیمت گذاری نبوده و این مجموعه‌ها باید در این راستا ضررهایی را هم متحمل شوند تا جان و سلامتی شهروندان به خطر نیفتد.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهری اظهار کرد: پروژه عمرانی، آذربایجان گذشته‌ای عبرت‌آمیز دارد و پرونده‌هایش در دادگاه در حال بررسی است، تکمیل این ابنیه باید ایمن سازی شود تا خطرساز و خطرناک برای مردم نباشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز اشاره داد: مشکل آسفالت و بدنه سازی پروژه میدان آذربایجان نیز یکی از موضوعات چالش برانگیز است که در مجموعه می‌خواهند برای سال آتی به مرحله اتمام برسانند.

وی افزود: بهتر است در پروژه‌های عمرانی به کلنگ زنی فشار نیاوریم و معیار عملکرد را کاهش هزینه‌های در مدیریت شهری بدانیم، سه پروژه اصلی شهر مانند میدان ارتش، شهید فروزنده و… که را به پیمانکاری دادند سابقه و توان چنین کاری را ندارند، به عنوان رئیس کمیسیون عمران سوالم این است چرا پروژه‌ها را به این پیمانکاران داده‌اند؟

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: متولی اصلی پیگیری سامانه جامع شفافیت شهرداری تبریز سازمان فناوری است و تمام مناطق و سازمان‌ها برای یکپارچگی باید با این نهاد هماهنگ شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در خصوص مسیر دوچرخه سواری شهر ما استانداردهای لازم در این راستا را دارد ولی توزیع این معابر عادلانه نیست و معابرمان تبدیل به پارکینگ خودروها شده است.

رشیدی اظهار کرد: نگاه نهادها و نیروهای فرهنگی در شهرداری منحط است و عامل اصلی این این موضوع هم خود شهرداری بوده، برخی از از افراد سازمان فرهنگی را تبدیل به محل استخدام نیروی فشار کرده‌اند و بودجه‌های کلان صرف این گروه‌ها شده است تا در صورت برکناری مدیران، شهرداری را به هم بزنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: مسئله شهرداری در بخش فرهنگ مدیر نیست و کار فرهنگی در شهرداری منحط شده است، بازنگری در مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کمبود اتوبوس توضیح داد: در سال ۹۲ دولت ۹ میلیارد به اتوبوسرانی برای خرید دستگاه‌های جدید داده و پس از آن دیگری هزینه‌ای به این ارگان از سوی دولت پرداخت نشده، اکنون هم ۴۵۰ اتوبوس در حال حاضر به مردم خدمات ارائه می‌دهند و کمبود اتوبوس به موضوع ذکر شده مربوط است.

رشیدی درباره بودجه رسانه‌ها در شهرداری تصریح کرد: ضرورتی ندارد که یک نهاد برای رسانه‌ها هزینه کند ولی حمایت‌هایی به شکل دیگر می‌تواند روی دهد که به نفع عموم باشد.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: من خودم مخالف برنامه تلویزیونی شهرداری هستم چراکه عملاً به یک ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است، توصیه شده که برنامه تبریزیم رویکرد خودش را تغییر دهد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: رادیو شهر ۶۰۰ میلیون تومان برای یک سال و تلویزیون یک و چهار صد میلیارد تومان قرارداد سالانه با شهرداری دارد.

وی در خصوص حادثه اخیر منطقه عباسی اظهار کرد: روز گذشته در این راستا جلسه‌ای در خصوص مسائل مربوط به حادثه کوی عباسی در مرکز پژوهش‌ها برگزار شد و در این راستا گزارشانی ارائه شد و نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که در حوزه شهرسازی معایب بسیاری وجود دارد و ساخت و سازهای غیر مجاز در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است به طوری که نزدیک صد هزار واحد ناایمن و ساخت و ساز غیر مجاز در تبریز داریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعرفه عوارض محلی گفت: دفترچه‌ای که از تعرفه قرار است منتشر شود، پیچیده بوده و باید در سال‌های گذشته ساده سازی فرمول‌ها انجام می‌شده که متأسفانه رخ نداده و بهتر است این مهم ساده سازی شود.

رشیدی در خصوص موضوع مشکل ترافیکی مراکز درمانی اظهار کرد: موضوع مراکز درمانی را سماجت بار پیگیر هستم، شما از شهردار مطالبه کنید که ساختمان بهاران چگونه ساخته شد؟ کاربری آن چه چیزی بود؟ تا به حال چند میلیون بدهی دارد؟

وی ادامه داد: کاربری ساختمان بهاران مسکونی بوده و تبدیل به ساختمان پزشکان شده که این یک تخلف است، پارکینگ ساختمان بهاران قرار بود تجاری و طبقات آن مسکونی باشد و الان از پارکینگ آن اطبا استفاده می‌کنند، چرا ساختمان شیخ‌الرئیس تا به امروز پروانه ندارد؟ چرا این تخلفات اتفاق افتاده است؟ و چه کسانی برای آنان مجوز صادر کرده‌اند؟

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ساماندهی وانت بارها نیز توضیح داد: در این خصوص نیاز است دستگاه‌های قضائی و سایر ارگان‌ها با شهرداری همکاری کنند تا برای آنها مکان برای فعالیتشان ارائه داده شود.

رشیدی همچنین یادآور شد: موضوع سرمایه گذاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید شهرداری در این راستا اقداماتی اساسی در نظر گیرد تا سرمایه گذران بتوانند به نحو احسن و با اعتماد به شهرداری فعالیت خود را آغاز کنند.


به گزارش خبرنگار ایمنا از تبریز

  • شاهکار بانک مسکن

    شاهکار بانک مسکن

    شاهکار بانک مسکن: ۳۰۰ وام می‌دهد و یک میلیارد پس می‌گیرد! انتقاد از وام مسکن و بازپرداخت آن در ۱۲ سال، با انتقاد روزنامه‌نگاران همراه شد.

  •  صدور سند برای اراضی تصرفی

    صدور سند برای اراضی تصرفی

    معاون وزیر راه: صدور سند مالکیت برای اراضی تصرفی بدون معارض تسهیل می‌شود به گزارش ایران آنلاین،معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با توجه به لزوم تعیین تکلیف اراضی تصرفی بدون معارض، فرآیندهای صدور سند مالکیت برای صاحبان املاک و ساختمان های احداثی در این اراضی تسهیل می‌شود.

  • وزارت مسکن تغییر قانون نظام مهندسی

    وزارت مسکن تغییر قانون نظام مهندسی

    مهندس غرضی، رییس سابق نظام مهندسی: «وزارت مسکن در تغییر قانون نظام مهندسی دست برده است»/ به جای اینکه متخصص نظر بدهد سیستم اداری جواب می‌دهد و از این گرفتاری‌ها ‹حادثه متروپل› در آینده بیشتر هم می‌شود مهندس محمد غرضی، رییس پیشین نظام مهندسی درباره روند ساخت و ساز ساختمان ها در ایران و جلوگیری از پیشامد حوادثی نظیر متروپل آبادان در آینده اظهار داشت:

  • سیاست مالیاتی بازار مسکن

    سیاست مالیاتی بازار مسکن

    سیاست مالیاتی موثر بر وضعیت بازار مسکن مقایسه آماری فعالیت‌های ساختمانی و وضعیت معاملات نشان می‌دهد در تهران میزان عرضه و تقاضای آپارتمان‌های تازه‌ساز در صورتی که با کاهش ریسک متغیر غیراقتصادی (مذاکرات رفع تحریم‌ها) همراه شود، تقریبا برابر است.جریان ورودی آپارتمان به بازار مسکن تهران و کشور طی پارسال و البته سه سال جهش قیمت -۹۷ تا ۱۴۰۰- نزدیک به ۵۰درصد کاهش پیدا کرد و باعث شد خشکسالی کاملا بحرانی و پرمخاطره در بازار معاملات خانه‌های نو شکل بگیرد.

  • جزییات ساخت مسکن مددجویان تهران

    جزییات ساخت مسکن مددجویان تهران

    در گفتگو با مهر مطرح شد؛ جزییات ساخت مسکن مددجویان استان تهران تعمیر ۱۵۱۱ واحد مسکونی مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات تامین و تعمیر مسکن مددجویان تحت پوشش این استان را تشریح کرد.

  • خبر مدیرعامل بانک مسکن

    خبر مدیرعامل بانک مسکن

    خبر بد مدیرعامل بانک مسکن برای خریداران خانه مدیرعامل بانک مسکن گفت: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان موافقت نکرد و در حاضر این تسهیلات با همان سقف های قبلی اعطا می شود. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ۲۶ اردیبهشت ماه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان به شورای پول و اعتبار خبر داده بود.

  • مخالفت شورای پول و اعتبار با پرداخت وام

    مخالفت شورای پول و اعتبار با پرداخت وام...

    مخالفت شورای پول و اعتبار با پرداخت وام مسکن۷۰۰ میلیون تومانی وام مسکن چقدر شد؟ مدیرعامل بانک مسکن گفت: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان موافقت نکرد و در حاضر این تسهیلات با همان سقف های قبلی اعطا می شود. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ۲۶ اردیبهشت ماه ، از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان به شورای پول و اعتبار خبر داده بود.

  • ۳۷۰۰ سازه نقص ایمنی در کرج

    ۳۷۰۰ سازه نقص ایمنی در کرج

    شناسایی ۳۷۰۰ سازه با نقص ایمنی در کرج رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، سه هزار و هفتصد دستگاه سازه با نقص ایمنی آتش‌نشانی در کرج شناسایی شد.

  • طرح مجلس برای ساماندهی اجاره‌ بها

    طرح مجلس برای ساماندهی اجاره‌ بها

    از ۳ برابر شدن جریمه‌ها تا الزام به ارسال قرارداد متن کامل طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی که دو فوریت آن اخیرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده بود؛ منتشر شد.جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی را تهیه و تدوین کرده اند؛ دو فوریت این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است و برای بررسی های لازم به کمیسیون عمران ارسال شده است.

  • اجاره داری حرفه‌ای حل مشکلات مسکن

    اجاره داری حرفه‌ای حل مشکلات مسکن

    عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مطرح کرد اجاره داری حرفه‌ای راهی برای حل مشکلات بخش مسکن عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به افزایش اجاره‌نشینی به ۴۳ درصد، گفت: کاستی‌ها در حوزه تولید مسکن طی سال‌های گذشته منجر به افزایش اجاره‌ها و اجاره‌نشینی شده است.

  • شرایط دریافت وام مسکن

    شرایط دریافت وام مسکن

    چندی پیش بود که وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن ۷۰۰ میلیون تومانی را داد. اما در ازای دریافت این وام افراد چقدر باید بازپرداخت داشته باشند؟ طبق محاسبات، اقساط تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ساله به حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد؛ این در شرایطی است که بسیاری از اقشار جامعه توان پرداخت چنین تسهیلاتی را ندارند. بر همین اساس، کارشناسان اعتقاد دارند این وام تاثیری در قدرت خرید متقاضیان واقعی خرید خانه ایجاد نمی‌کند.

  • تاثیر حذف ارز بر قیمت مسکن

    تاثیر حذف ارز بر قیمت مسکن

    یک کارشناس مسکن معتقد است که بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد، کما اینکه قیمت مسکن در تهران از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۶۰۰ درصد رشد کرده و به متوسط ۳۴ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است. بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از

  • ۳۰۰۰۰ مستأجر در استان خراسان شمالی

    ۳۰۰۰۰ مستأجر در استان خراسان شمالی

    30000 مستأجر در استان خراسان شمالی گرفتار بروکراسی بانکی برای دریافت وام ودیعه مسکن بنا بر برآوردها٬ بیش از ۳۰ هزار نفر در استان خراسان شمالی مستأجر یا همان خوش‌نشین‌های سابق هستند که بیش از ۲۰ هزار نفر آنان در مرکز استان ساکن شده‌اند.که بیش از 20 هزار نفر آنان در مرکز اسان ساکن شده‌اند.

  •  ساخت روستای جدیدجاسک

    ساخت روستای جدیدجاسک

    فرمانده نیروی دریایی سپاه: روند ساخت روستای جدیدالاحداث «لیره ای» جاسک ۹۰ درصد پیشرفت دارد روستای مسکونی جدیدالاحداث لیره ای جاسک توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه با پیشرفت بالای ۹۰ درصدی در حال ساخت است.

  • دَرد مسکن و هزار و ۶۵ خانه خالی

    دَرد مسکن و هزار و ۶۵ خانه خالی

    دَرد مسکن و هزار و ۶۵ خانه خالی در خراسان جنوبی| ۳.۵میلیارد مالیات به مالکان تعلق گرفت بیرجند-درحالی یک هزار و ۶۵ خانه خالی در خراسان جنوبی شناسایی شده که بسیاری از مردم در زمینه تامین و اجاره مسکن با مشکل مواجه هستند و طرح مالیات برخانه های خالی هنوز گرهی از بازار مسکن باز نکرده است.

  • نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

    نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

    با حضور جمعی از مسئولین استانی؛ عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد یاسوج- با حضور جمعی از مسئولین استانی عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: یکی از مشکلات مردم موضوع مسکن است که باید مسئولان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

  • تهران وام اجاره‌خانه ۱۰۰ میلیونی شد

    تهران وام اجاره‌خانه ۱۰۰ میلیونی شد

    وام کمک ودیعه مسکن از سال ۱۳۹۹ در راستای حمایت از مستاجران وارد شبکه بانکی کشور شد که اکنون با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف پرداخت این تسهیلات در سال جاری افزایش یافته است. با شیوع ویروس کرونا، یکی از برنامه‌های ستاد ملی کرونا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت ستاجران بود که در سال ۱۳۹۹ پرداخت این وام در شبکه بانکی آغاز شد.

  • ساخت هزاران خانه توسط تعاونی ها

    ساخت هزاران خانه توسط تعاونی ها

    در راستای اجرای پروژه ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور، هدفگذاری ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در چهار سال آینده به تعاونی‌ها سپرده شده است. به گزارش منیبان، با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، طرح دولت سیزدهم درباره ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی از پشتوانه قوی قانونی برخوردار شد. دولت در این راستا بخش تعاون را مکلف کرده که از ۴ میلیون واحد مسکونی، ۴۰۰ هزار واحد در بخش تعاون ساخته شود.

  • سرمایه گذاری در املاک

    سرمایه گذاری در املاک

    اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک را داریدسرمایه‌ گذاری در املاک، مسئله‌ای است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این روش سرمایه‌ گذاری، اگر با دقت کافی و رعایت نکات و قوانین انجام شود. سود کلانی برای شما به همراه دارد. این املاک می‌تواند خانه یا مغازه باشد. اما سوال اصلی این است که خرید کدام یک بهتر است؟

  • خانه دار شدن مردم

    خانه دار شدن مردم

    تصمیم دولت برای خانه دار شدن مردم؟ فردین یزدانی کارشناس مسکن گفت: هیچ سیاستی برای بهبود بازار مسکن نمی تواند در کوتاه مدت تاثیر مثبتی بر بازار بگذارد ولی سیاست هایی مثل تولید مسکن اجاره ای و کمک به سرمایه گذاری برای ساخت و عرضه مسکن می تواند به بهبود وضع بازار کمک کند. بازار نابسامان مسکن در سال های اخیر بسیاری از اقشار کم در آمد را برای خرید خانه و تمدید اجاره بها با مشکل روبرو کرده است.

  • طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره‌بهای مسکن

    طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره‌بهای مسکن

    نماینده مردم تهران در مجلس جزئیات طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن را تشریح کرد. علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مجلس با اشاره به تصویب طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب دوفوریتی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در صحن علنی نشان دهنده دغدغه نمایندگان در این مورد است.